Restituties & Retouren

Restitutie- en retourbeleid

Bij alle producten geldt een GRATIS vervangings-/terugbetalingsgarantie van 30 dagen vanaf de aankoopdatum.

Zowel defecte als niet-defecte artikelen kunnen worden geretourneerd.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook goed verpakt zijn. Indien er schade ontstaat tijdens de retourzending, zijn de kosten voor rekening van de koper.

Als uw aankoop niet overeenkomt met de beschrijving of het artikel defect is, neem dan binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling contact met ons op. Wij doen ons best om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat u niet hoeft te wachten. Als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, neem dan ook binnen 48 uur na levering contact met ons op. We zullen ervoor zorgen dat het juiste artikel wordt geleverd.

Maak bij defecte of foutieve producten foto's of video's en stuur een e-mail naar support@curvypower.nl. Wij zullen uw aankoop vervangen of terugbetalen na bevestiging. LET OP: Dit beleid dekt geen misbruik, onopzettelijke schade, waterschade of ander misbruik van het gekochte product.

RETOURNEREN EN TERUGBETALEN

Onze policy is van toepassing gedurende 30 dagen. Als er meer dan 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Volg de onderstaande stappen om uw terugbetaling te ontvangen:

Producten kunnen alleen worden geretourneerd als ze zich nog in hun originele staat en in de originele verpakking bevinden. Gebruikte of door de klant beschadigde producten zijn niet terugbetaalbaar. Vraag om uw retourautorisatienummer door een e-mail te sturen naar support@curvypower.nl met een gedetailleerde reden voor de retour en foto's of een video van het product ter ondersteuning van uw reden. Na goedkeuring ontvangt u het RA# en het adres van het dichtstbijzijnde magazijn waar u het product naartoe kunt sturen.

Om uw terugbetaling te garanderen, gebruikt u alstublieft een traceerbare verzendservice. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of ontbrekende pakketten. (U bent verantwoordelijk voor de betaling van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de retourkosten van uw terugbetaling afgetrokken. Zorg ervoor dat u het artikel als geschenk retourneert, omdat wij geen douanekosten voor retourzendingen vergoeden.)

Na ontvangst van uw pakket worden uw producten gecontroleerd en wordt een volledige terugbetaling uitgevoerd via uw oorspronkelijke betaalmethode. Een terugbetalingsbevestiging wordt per e-mail verzonden naar het e-mailadres dat u bij uw oorspronkelijke aankoop heeft gebruikt.

In bepaalde situaties worden alleen gedeeltelijke terugbetalingen verleend (indien van toepassing):

  1. Onderdelen ontbreken of zijn niet met de rest van het pakket verzonden.

  2. Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing).

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt. Neem als laatste contact op met uw bank. Het kan vaak enige tijd duren voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als u al deze stappen heeft doorlopen en uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op via support@curvypower.nll .

Omruilen (indien van toepassing)

Wij vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u ze voor hetzelfde artikel wilt omruilen, stuur dan een e-mail naar support@curvypower.nl. Alleen artikelen tegen de reguliere prijs kunnen worden terugbetaald, afgeprijsde artikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN NA HET PLAATSEN?

Helaas kunnen we je bestelling niet meer annuleren zodra deze is verwerkt en/of verzonden. Als je je bestelling wilt annuleren VOORDAT deze is verwerkt en/of verzonden, worden er 10% annuleringskosten in rekening gebracht om de kosten van betalingsverwerkers/creditcardmaatschappijen voor terugbetalingen te dekken.

Ongeldige redenen:

De koper wil de artikelen niet meer, spijt van de koper zoals verkeerde kleur, maat, product of model dat is besteld, geeft geen recht op terugbetaling. Kopers worden verzocht om hun zorgvuldigheid te betrachten voordat zij kopen. De koper gaat ermee akkoord de producten te kopen voor de prijs die op het moment van de aankoop wordt weergegeven.

Na het plaatsen van een bestelling sluit de koper een juridisch bindend contract met de verkoper voor de aankoop van alle artikelen in deze bestelling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de levertijd van uw omgeruild product verschillen.

Restitutieverwerking vertraging: Wij verwerken uw restitutie in 48H

Kosten voor navullingen : We hebben geen kosten voor navullingen/voorraden.